نحوه انتخاب رشته کنکور سراسري 97
نوشته شده توسط : moslemkhodabandeh

 

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسري 97

 

براي قبولي در رشته دلخواهتان اول از همه بايد نمرات خوبي در انتخاب رشته کنکور 97 کسب کنيد پس از آن رمز موفقيت شما انتخاب صحيح رشته ي دانشگاهيتان است .

 

 

پس از اينکه نمرات اوليه خود را در سايت سازمان سنجش مشاهده کرديد نوبت به انتخاب رشته رياضي  مي رسد     ,     بسياري دانش آموزان و داوطلبان از شرايط انتخاب رشته کنکور سراسري اطلاعي ندارند ما در اين مقاله قصد داريم به شما آموزش ها و اطلاعات لازم و ضروري را بدهيم تا به هنگام انتخاب رشته دچار سردرگمي نشويد .

 

 

قسمت هاي مختلف کارنامه کنکور سراسري 97

 

در کارنامه درصد هاي هر درسي به طور جداگانه محاسبه شده است     ,     اين درصد ها بر اساس تعداد پاسخ هاي صحيح و يا اشتباهي است که به سوالات آزمون داده ايد     , اعتراض به نمرات و درصد هاي اين قسمت عملا ناممکن است چرا که تا به حال ديده نشده که کليد نهايي سازمان سنجش اشتباه بوده باشد .

 

 

قسمت مهم کارنامه داوطلبان تراز است , تمامي درصد هاي دانش آموز در اين قسمت لحاظ مي شود . تراز بر اساس يکسري تحليل ها و فرمول هاي پيچيده اي به دست مي آيد , هرچه عملکرد دانش آموز در آزمون سراسري خوب بوده باشد تراز او بالاتر مي رود . داوطلبي که رتبه يک را در کنکور کسب کرده باشد داراي بيش ترين تراز است و داوطلبان بعدي به ترتيب تراز هاي پايين تر را به خود اختصاص مي دهند .

 

 

رتبه کل يا کشوري داوطلبان بر طبق تراز و يا نمره کل به دست مي آيد , افرادي که در کنکور سراسري داراي سهميه باشند در اين قسمت لحاظ مي شود . سوابق تحصيلي افراد نيز در رتبه داوطلب تاثير 25 درصدي دارد البته اين عدد براي دانش آموزاني است که در رشته اي که ديپلم گرفته اند کنکور بدهند , براي ساير دانش آموزان اين درصد متفاوت است .

 

 

در صورتي که فرد مجاز به انتخاب رشته انساني97 در دانشگاه هاي روزانه , فرهنگيان , پرديس هاي خود گردان و پيام نور و غير انتفاعي شده باشد در کارنامه اش ذکر مي شود .

 

 

مشاوره تحصيلي درخت دانش(انتخاب رشته کنکور سراسري 97)

مشاوران با تجربه و متخصص درخت دانش با شناخت کامل از رشته هاي دانشگاهي و و بازار کار هر رشته و اطلاعات کامل درباره هر دانشگاه و مفسر در موضوعات کارنامه کنکور سراسري 97 مي تواند بهترين و مناسب ترين رشته ها را با توجه به رتبه اکتسابي شما داوطلبان گرامي انجام دهد، براي اطلاعات بيشتر نتايج انتخاب رشته کنکور 97 ميتوانيد بر روي لينک زير کليک نماييد:

نتايج کنکور سراسري 97

 

مي توانيد جهت دستيابي به مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگيري از تلفن ثابت تماس گرفته و آينده خود را با راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش هموار کنيد.

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته کنکور سراسری 97، نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته ریاضی سراسری 97، انتخاب رشته کنکور انسانی 97، ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: